checkGratis verzending vanaf € 25,-checkGrootste Koozo dealer NLcheckGratis montage service

Mandje ( )

Garantie & Reparatie bij Hal20design

Op deze pagina vindt u alle informatie met betrekking tot de garantie en reparatie van uw design artikel.

 

Garantie op artikelen

Wettelijke garantie:Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van uw artikel doen wij dit door algehele vervanging, reparatie of terugbetaling.

Fabrieksgarantie:Naast een wettelijke garantie gelden voor bepaalde artikelen fabrieksgaranties. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt afgegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie kunt u vinden in de documentatie van het product.

 


 

Reparatie

Defect product

Wanneer een artikel defect is kunt u dit aangeven bij onze klantenservice. In overleg met u wordt dan besloten of het artikel vervangen of gerepareerd wordt. Dit is geheel afhankelijk van de situatie en het soort defect. Wij streven ernaar om het ontstane defect zo spoedig mogelijk te verhelpen. Alle reparaties worden door een erkend bedrijf of de fabrikant zelf afgehandeld.

Status reparatie

Zodra uw artikel is gerepareerd en gereed is om opnieuw bij u uitgeleverd te worden, nemen we contact met u op voordat het artikel wordt verzonden.

 


 

Losse Onderdelen

Heeft u een design product bij Hal20design gekocht en is een onderdeel kwijt geraakt of toe aan vervanging? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij nemen dan contact op met de desbetreffende leverancier om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.

 

Klachtenafhandeling

Bent u niet tevreden over de dienstverlening van Hal20design of over een product wat door ons is geleverd? De klantenservice hoort graag uw opmerking zodat we naar een oplossing kunnen zoeken. Daarnaast kunnen we uw bevindingen gebruiken voor verdere verbetering van onze algehele service. Bij voorkeur ontvangen we uw klacht per e-mail, echter is ook een telefonische of schriftelijke melding per post mogelijk. U ontvangt van ons een reactie wanneer we uw klacht in goede orde ontvangen hebben en we op korte termijn een oplossing voor uw klacht kunnen bieden.